söndag 6 september 2009

Höstpyntat

Jag har nu spenderat helgen (absolut inte hela och med massor av avbrott) med att städa och shoppa höstinredning. Har dessutom bytt gardiner i kök och vardagsrum. Blev riktigt mysigt även om jag inte riktigt får styr på vardgasrumsgardinerna. Nu går mitt vardagsrum i orange/grönt/brunt. Höstigare än så kan det inte bli. Köpt massa nya blommor också. Uppdaterar med bilder när jag känner mig manad till det.

Appropå veckans nya sak... Jag har gjort en klassisk Maya och bokat in mig på fel fotokurs och måste därför ändra. När jag äntligen får tummen ur så blir det fel...

Längtar till i helgen då kusin K kommer! Vi ska upp till marten och handla och träffa släkten. Länge sedan jag var i Torsby, det ska bli riktigt trevligt faktiskt. Sen e det såklart alltid kul att umgås med kusin K.

Förövrigt så
-Längtar jag till dess jag får hälsa på Gurun och fd kollegorna i sthlm!
-Ska det blir väldigt kul att hälsa på i Siss nya hus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar