söndag 9 maj 2010

I'll fly with you (L' Amour toujours).


Läste inatt klart den tredje boken i Vampire Acadamy, fyfasiken vad jag har bölat! Det var som att öppna en brunn som vägrade bli tom. Riktigt bra serie trots att jag var skeptisk i början. Som alltid när jag blir ledsen och tänker på död och olycklig kärlek så krävs det att Gigi D'Agostinos låt "I'll fly with you (L' Amour toujours)" spelas på högsta volym. Den talar till mig när jag ligger på en väldigt skör nivå och ger mig tröst. Nu har jag beställt nr 4 i serien och den kan inte komma fort nog. Jag bara måste få veta hur det går med Roza.


Oro måste vara den underligaste känsla som finns. Lite destruktiv kan den vara också.... men samtidigt väldigt kittlande och spännande. Det kanske beror på hur man riktar den?


Här är en länk till youtube och min låt ifall ni är nyfikna.

1 kommentar:

  1. Jag har också läst dem, tyckte också de var bra även om ingenting når upp till Twilight-böckerna i den genren!

    SvaraRadera