onsdag 29 september 2010

Arbetsveckan avklarad.

Räknade ut att det är typ bara 13 arbetsdagar kvar till dess jag slutar där nu. Nojar mig lite för vad som kommer att hända sedan. Lite förvirrande är saker och ting just nu. Fötterna på jorden, fötterna på jorden... det är lite av ett mantra nu. Ne nu ska jag strax bege mig av hem till mamma som ville prata lite. Sen ska jag ut och fotografera lite. Motivationen för det är hög nu. Det är bra. Det får mig att må bra. Kanonväder dessutom:) Först ska jag lägga upp några bilder som jag inte fick plats med i det förra inlägget! Hoppas ni gillar den samt den nya designen på bloggen.




2 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren!
    Du har också väldigt fina bilder! Det märks att du hållit på med fotograferande längre än vad jag har, verkligen fina =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder systeryster! =) Saknar dig!

    SvaraRadera