tisdag 30 augusti 2011

Torka

Det e sjukt mycket på jobbet nu. Men jag ska nog klara mig igenom detta också. Antar att det är så när hösten kommer igång, men känns lite löjligt att allt ställs på sin spets med en gång. Har dessutom ett jobb där man inte riktigt har så mycket påverkan när man önskar att man hade det. man kan bara sprida ordet lixom, förhoppningsvis kan det ge någon hjälp eller kanske åtminstone någon tröst. Ibland räcker det med att försöka hjälpa till för att ge hjälp. Kanske?

Hursom. Har nu fått bilderna från Siss o Davids bröllop! Det var så vackra! Nu ska jag bara göra klart albumet de ska få i present från mig och brorsan. Tack så mycket för att vi fick komma! <

1 kommentar:

  1. Vet att du klarar detta galant med jobbet kära systeryster! Dock kan jag förstå att det känns tufft många gånger... Är så otroligt tacksam att ni var där och gjorde vår dag, den hade inte varit mycket utan er! Kramar//Siss

    SvaraRadera