lördag 28 januari 2012

Vilken dag

Igår var en riktig berg-ochdalbana. Börjar med att min bilmekaniker ringer och säger att oljeläckaget kommer att kosta mig 8-10.000 att laga. Tydligen måste hela packboxen bytas ut, vad nu det är. Men för att göra det skulle man vara tvungen att flytta ut växellådan mm vilket gjorde att priset triggas upp. Känns ju sådär kul, pungade ju ut med nära 10.000 i november för service och reperationer. Lagom bittert.

Men senare under dagen på väg till afterwork så får jag ett SMS ifrån Coop. Jag har tydligen vunnit biljetter till Schlagerfestivalen! Har ni hört på maken. Jag som aldrig vinner någonting! Det hjälper att skriva tävlingsmotiveringar på rim tydligen Afterworken var dessutom väldigt trevlig!

Nu ska jag sätta mig i min oljeläckande bil och köra hem till mamma och bjuda med henne på festivalen!

Jag är dessutom ledig två härliga dagar i rad nu Så nice med en hel helgs ledighet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar