måndag 7 oktober 2013

Fikarast på jobb

...och jag väljer att blogga framför kaffe. Hm. Olikt mig. Kände väl att jag ville skriva av mig lite tankar. Nu är jag äntligen strukturerad i mina tankar om 30års firandet. Kommer att bli så att släkt får komma under dagen på mat mingel och mys sedan under kvällen blir det middag och fest. Då är vänner också välkomna! Sen på själva födelsedagen kommer jag väl ligga i framstupa sidoläge i soffan hela dagen. Gött! Jag har valt att vara så krass att jag bara bjuder vänner som brukar bjuda till själva. Känns underligt men det blir för många och för dyrt annars. Sedan firar vi igen i slutet på månaden med en kryssning!
...om jag får kattvakt! Och hur kommer de att reagera på människoinvation av lägenheterna. Får bygga skyddsrum till dem i mitt sovrum tror jag så de kan gå undan om de vill. Mina raringar!


// kram M!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar