måndag 5 oktober 2009

Bloggar under täcket

Var så otroligt trött idag att jag inte trodde jag skulle klara att hålla mig vaken till åtta. Men du ringde min guru så jag blev lite piggare. Alltid lika trevligt att snacka, hon berättade att jag var välkommen den planerade Stockholmshelgen så det var skönt att veta. Drog även i korta drag planen för kryssning i vinter. Hon verkade inte vara emot den vilket var kul. Då blir det jag, siss, gurun, doc, Avig och Humlan som åker. Låter som en härlig blandning av underbart folk:) Tyvärr var Jey och Schötta tvugna att banga. Det får bli en annan gång. Näpp, nu kan jag inte hålla mig borta från boken längre "Dead until dark" från The Sookie Stackhouse novels av Charlaine Harris! Ja, jag har babblat om den förrut... och kommer förmodligen babbla om den mer:) Sov gott, goda vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar