söndag 4 oktober 2009

Söndag, en lång dag.

Hej och hå, denna helgen börjar dra sig till ända. Börjar en arbetsvecka till i morgon. Har en väldigt intensiv tid på jobbet nu, mycket som händer. Men det e lite spännade samtidigt som jag stessar över att jag inte hinner med all dokumentation. Det spörs nog så småningom. Ser just nu på Ozzyshow (???) på kanal 6. Fan vad galna de är alltså. Jag tycker det e en väldigt trevlig underhållning såklart:)

Jag har fått mina Sookie Stackhouse böcker idag. Samt massa foton jag framkallat. Bilderna blev väldigt bra, förstorningarna blev åxå bra. Måste rekommendera Photobox.se det blir både bra och billigt. Ska försöka lägga mig i tid i dag om jag orkar så jag kan börja läsa böckerna. Så skönt att ha dem i bokhyllan,, tillgängliga. Planerat in en resa till Sthlm i höst, ska bli kul! Ser så fram emot det. Ska bara meddela detta till min guru och se om jag är välkommen att hälsa på dem också eller om de redan planerat in någonting. Ska iaf hälsa på mina fd kollegor! Ha det så gott så hörs vi av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar