söndag 27 december 2009

ny dag

Bestämt mig för att jag ska chilla och bara ta det lugnt genom allt som stormar.

Imorn kommer min kusin Sidney och hälsar på. Han är bara här någon timma på förmiddagen vilket innebär att jag ska upp tidigt. Men det är helt ok. Ska bli spännande att se vad som händer och sker i hans liv.

Har idag varit och mellandagsshoppat. Lyckades handla en termomenter och en ögonskugga- till ordinariepris. Där ser man. Ska med mamma imorgon till köpcentrat. Kanske hittar nått där. Ska ju jaga twilight filmen. Viktigt. Bror hade jagat den innan jul men inte hittat den så nu gäller det att leta själv. Fan vad dåligt med filmbutiker vi har i stan...

Träffade Linda, Lina och kikkan på stan. Hade mycket trevligt fikasnack och migel mellan alla affärshyllor. Skönt att se hemkommen Lina. Ses ju väldigt sällan... Nu ringer min Schötta! Måste prata! Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar