tisdag 4 oktober 2011

München

München var skitkul! Vi har i stora drag: druckit öl, pratat med främlingar och promenerat. Den enda sightseeingen jag lyckades motivera grabbarna till var olympiastadion. Det var å andra sidan helt klart värt en hel dag. Det var verkligen vackert! Ett fantasilandskap. Jag lägger upp nån bild från den också som variation från alla öldrickar-bilder.

Vi har träffat många trevliga människor. Framförallt några tyskar från den schweiziska gränsen. Vi hängde även med några norrmän som även de var skittrevliga! Det enda som var negativt med resan var alla mellanlandningar och flygförseningar. Det är allt värt att betala lite extra för direktflyg! På resan dit så landade vi i Riga och resan hem landade vi i Berlin. Avråder från flygbolaget Airberlin. Det var förseningar och dålig information. Ogillar’t! Vi fick kompensation i form av wasabröd, äcklig fruktbar och vatten. Det kunde ha kvittat men vattnet var gott efter timmar av väntan. Sen skulle man ju köra hem också. Jag var hemma klockan 5.20 på måndag morgon. Oktoberfest var dock hur kul som helst, och München var så vackert! Dit kan jag rekommendera en resa med gott samvete. ÅK!




1 kommentar:

  1. Jättefina bilder! Längtar att få höra om erat äventyr! Varit mycket så är därför jag inte kunnat ringa men gör ett försök i morgon kväll, för fy vad nyfiken jag är! Hoppas allt är bra! Levern mår väl sådär kan jag tänka mig?! =P

    SvaraRadera