tisdag 25 oktober 2011

November

Ja då var det snart vinter. Vad hände med hösten? Jag fyller år nästa vecka och blir hela 28 år...Stämmer det? Ojoj, tiden går. Min födelsedag brukar innebära tre saker.
1. Det är halloweentime och nej, det kommer inte bli maskeradtema på födelsedagsfesten i år heller.
2. Vintern kommer och med den insikten att jag måste byta vinterdäck och är sen med det i år igen.
3. Norskar invarderar stan för schackturnering

Är det dags att noja om lifechanges nu? Jag tror det. Detta året har jag börjat med några bra saker. Jag har börjat sluta röka. Jag säger "börjat med" för jag antar att det är någonting som jag måste fortsätta jobba med. Typ bli nikotinfri. No more snus eller nikotintuggummi. Har även lagt om kosten. Nästa steg är att börja träna. Har önskat mig ett gymkort av min familj. Sen ska jag ju använda det med. Kanske någonting man måste börja med en längre period också? Tror det kan bli bra. Måste ju hålla mig frisk för min blivande gudson. Tack Siss och David för det enormt stora förtroendet! Det gör mig glad in i själen att ni litar så på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar