måndag 4 november 2013

30 år. Minsann

Har i flera (faktiskt) veckor planerat min födelsedagsfest. Jag har pendlat mellan ingen fest, resa, stor fest och två mindre. Tillslut bestämde jag mig för det senare alternativet. Det vill säga ett kalas för familjen och ett för vänner. Samma dag. Intensivt och stressfullt. Men väldigt roligt! Men såklart mycket förberedelser som innebar:
Bakande





Smörgåstårta-makande! Till släktmiddagen. Tack Lotta för hjälpen med det ovegetariska alternativet!


Och Västerbottenpaj till kalaset med vännerna


Och dukningen och städ inför kalaset skulle fixas


Sedan så kom den stora dagen! Och alla härliga gäster! Först släkt från halva Sverige!





Sedan kompisar! Och då blev det lekar! Bl.a. Bästa bilden! Här är ett collage!


Jag hade som ni säkert förstått en helt fantastisk dag! Fick massor av fina presenter! Lyktor, smycken, glöggset, vinglas och spel mm! Blommor! Jättefina!





På min faktiska födelsedag var jag helt slut! Jag och katterna busade först bort all extra energi som de sparat under gårdagen långsittning sedan slappade vi loss totalt!


Tack alla ni dom gjorde min dag toppen!
// kram M!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar