söndag 9 februari 2014

Bowling

Tjohoppsan vilken härlig helg jag haft! Träffade Jennie och hade en rolig lördagskväll! Vi bowlade, drack öl, åt mat ute och drack mer öl. Min diet for nog åt skogen men roligt hade vi det!


Kvällen fail var när jag trampade på byxorna och halkade på banan men man får ju bjuda på sig själv ibland. Har lite ont idag men det går ju över:-) Roligt hade vi! Glömmer bort hur roligt bowling är mellan gångerna men ska försöka bowla snart igen! Öldrickandet får dock pausas ett tag. Inte så diet-lämpligt!

Och idag har vi haft en riktig slappar-söndag. Så gött! Dåligt väder som gjorde mig mindre skuldmedveten över att va inne hela dagen. Och busarna har varit så keliga idag så det har varit svårt att hålla sig från att försöka bära dem. Lite onödigt att skrämma dem. Försöker nog när de kliver upp i knät själv. De ligger på mig när jag lagt mig så det borde ju vara på G!



// kram Ida Emil och M(atte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar