onsdag 5 februari 2014

Kattslitage

De är duktiga de små rackarna. Snart har du hjälpt mig ta ned sovrumsgardinerna. Har funderat på det ett tag själv. Idas metod att brottas med gardinen (med eller utan leksak) får snart stången att hoppa ur fästena.





Emil är i de här sammanhanget deltagande mer som en observatör... eller provokatör. Tror han tycker att det är spännande att titta på gumman när hon blir bananas. Han passar såklart på att peta lite på henne bakom gardinen så hon blir än mer frenetisk.
Jag själv får tacka gudarna för att jag inte är lagd åt det pedantiska hållet. Då hade nog jag också blivit bananas och klättrat i gardinerna.
Ingenting är där det ska vara och man ser snabbt ut som ett pälsdjur själv om man sitter/ligger/står en längre stund här lägenheten. Roller i hallen har blivit ett måste! Men åh vad de förgyller mina dagar!// kram Ida Emil och M(atte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar