lördag 5 april 2014

Bussinlägg

Sitter nu på bussen hem från utekväll med Hanna.





Trevlig men konstig kväll. Som vanligt nu för tiden. Vi hade lite balkongmys och nostalgi. Tråkigt att hon ska flytta till GBG men är såklart glad att hon gör det också!

Det är sent och jag är väldigt trött. Skriver mest för att hålla mig vaken. Ska bli skönt att komma hem till mina bejbies som har fått på tok för lite uppmärksamhet idag. Fick ju toktrevligt spontanbesök från Siss med familj förut också! Mio var nyfiken men lite rädd för katterna. Mina fina... Här är några bilder

Ida har fått mani på att söka mina gummisnoddar som man kan gömma på diverse platser!











Emil min solkatt!




Det har varit så skönt väder, såklart har vi solat på balkongen med vinden i håret. Han är duktig på att sköta sig min älskling. Är lite orolig med fönstret öppet men håller god koll på honom. UH, vad jag längtar hem till sängen nu. Det blir allt sovmorgon imorn... Med mina TV-avundsjuka raringar!






// kram Ida Emil och M(atte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar