måndag 14 april 2014

Lunchblogg

Vem har tid att jobba!? Fåglarna sjunger och solen skiner... Jag har dessutom hittat en bok att grotta ned mig i! Fick tvinga mig att lägga ned den runt ett i natt för att sova. Nu vill jag bara till min balkong för att läsa klart den!

Emil och Ida höll mig sällskap i sängen inatt för sträckläsningen...


De har ju likt Bob en spännande bakgrund som jag inte vet så mycket om. Mina vildkatter! Allt jag vet är att de växte upp på falukorv i en kattkoloni på ca 80 katter. De liksom många andra fick avlivningsbeslut på sig innan djurskyddet tog hand om dem. Vilken tur att de finns! Om jag finge önska en sak från bloggläsare som går i kattskaffar-tankar är det att ta en tur till djurskyddet! De är fantastiska! Liksom mina älskade vänner kräver en del katter mycket jobb och tålamod.. Men de är all möda och tid värd!


// kram Ida Emil och M(atte)

1 kommentar: