måndag 19 maj 2014

Go helg

Karen är på visit i Sverige! Härligt nog bjöd hon och Dan med mig och Jey ut på sjön! Vilken dag!








Lite fiske blev det, utan napp såklart. Det viktigaste var ju ändå att prata med gänget. Fick veta lite mer om vigseln och tankar kring den. Nyttigt!

Imorn ska vi ses igen och spela lite biljard. Då har Karens moster Amy hunnit fram också. Tänkte även passa på att ta mig en liten shoppingrunda på stan. Många av mina favoriter har fyllt och kommer fylla år i dagarna. Vi är många 30åringar nu! Ida och Emil har det som vanligt bra. De har tyvärr tagit i rutin att lura bort mig från soffan och ta över den själva.


Tänk vad bra om vi kunde dela den istället. Sen fick jag ett bra tips från Humlan


Som jag såklart såg till att verkställa





// kram Ida Emil och M(atte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar