söndag 4 maj 2014

Arg

Idag blev jag så arg så att jag grät. Och kunde inte sluta gråta! Skälet går jag inte in mer på än att tredje part fick mig att känna mig som en riktig svikare och bryta mitt löfte. Reagerade nog så för att jag själv blir så besviken när mina vänner ställer in för mig. Även ifall det denna gång inte var avsiktligt eller på grund av mig så blev jag kokande! Överkokad och helt kaputt lägger jag mig nu för natten. Det värsta var nog ändå att jag svek mig själv också. Jag köpte chips! Och åt upp nästan allt! Imorn måste jag resa mig från det här och ta tag i saker. Är ruskigt ur balans. Måste börja ta en sak i taget och börja agera. Min passivitet driver mig till vansinne.

Det är dagar som denna Emil och Ida är mina klippor! Och Morris som tröstade mig när jag var som argast och grät som mest. Underbara djur dessa katter! De är så värda sitt nya klösträd!









Det var dagens terapisession. Over and out!

// kram Ida Emil och M(atte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar