måndag 7 juli 2014

Pip och husdjursvaktande

I helgen var jag hundvakt till Zara och kattvakt till Morris. Morris såg jag inte skymten av men Zara hade pyjamasparty med Emil och Ida. Gick rätt så bra om man bortsåg från Zaras vaktande av mig. Hon tyckte inte att mina raringar behövde vara inom en meter från mig. Jag fick markera några gånger sen gick morrandet över.





Men nog gick det att hälsa tillsist:-)

På lördag kom även jag iväg till Putte i parken och såg på Ulf Lundell. Han imponerade inge vidare men roligt att höra klassikerna live!


Det var mycket folk!


Tappade tillsist bort mitt sällskap och beslutade mig för att gå hem redan vid elva. Det var en bra ide! Han tom att sova ikapp ganska mycket förlorad sömn! Var vaken sammanlagt 12 timmar hela söndagen så var uppe med tuppen och pigg idag. Måndag till trots!

// kram Ida Emil och M(atte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar