måndag 28 juli 2014

Semesterslut

Så var den slut för denna gång... Tack och lov betyder inte det att sommaren är slut! Har ju dessutom en semester kvar om 8 veckor jag kan börja räkna ned till! -5 kg till dess räknar jag med så nu blir det både arbete och träning som prioriteras! Tack och lov har jag en bra cykel och 9km till jobbet så man kan ju kombinera! Men har haft en riktigt skön semester! En vecka till hade jag inte gråtit över men är ändå väldigt nöjd! Hur kan man vara annat?! Se bara!

Enda regn och åskdagen kom igår, sista lediga dagen.


Kompisar solar och filosoferar i vattnet


Jag trivdes som bäst i vattnet eller precis nybadad


Världens bäste gudson fyllde tre och bjöd på kalas!


Fiskesemester i underbara stugan!





Många bad!





Bland annat med Linda!


Och Jennie!


Som ni ser har jag inte vantrivts. Det har varit varmt men vi bor ju nära Sveriges största pool så vi har kunnat svalka oss bra ändå!

// kram Ida Emil och M(atte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar