torsdag 9 juli 2009

Dagen innan semesterstart!

Nedräkningen snart klar! Imorgon eftermiddag kommer jag att fira på nåe lämpligt vis. Nått förslag? JAG VILL FESTA! Torgfesten i helgen, jag vill gå. Sen ska jag fira min första semestervecka med att åka till stugan och jobba vidare med friggebodarna tillsammans med familj och släkt. Har fått min bror att lova att följa med ut på sjön för trolling också, så en morgon under min semester måste jag kliva upp tidigt ur sängen. Men inget mer. Måste komma ikapp med min sömn som jag neglierat ett tag nu. Kände mig rätt elak när jag körde hem Jey och Lottis igår halv elva, men jag var verkligen tvungen att sova. Men jag hade jättetrevligt, som jag alltid har när ni är nära. Haha, Lottis hund Sara gjorde ett glädjavarv när hon kom hit igår. Hon skällde och sprang och kröp och tokade sig. Hon viste verkligen inte vart hon skulle ta vägen. En riktig goding e vad hon är! Måste lägga upp en bild på henne! Eller fler....
Visst e hon vacker! Nu e hon rakad och ser ut som en liten pojke. Fortfarande otroligt söt.
Flumflum,
nu ska jag gå in på mitt rum
Ska inte längre sitt här och skriva
glappa som en gammal skiva (!?)
Det börjar bli tid att sova,
ska bli skönt vill jag lova!

3 kommentarer:

  1. Det låter SÅ nice med Friggebodar och trolling. Tror att jag ska tillbringa resten av min semester hos dig vännen! :D

    SvaraRadera
  2. Haha, nu blev det dock så att stuganförmodlingen är översvämmad, men å andra sidan kanske det går att meta från altanen`. Kom gärna o fira semester här

    SvaraRadera
  3. Hallå där härligt med semester...
    Får komma och fika någon dag :)
    kram kram

    Linda

    SvaraRadera