torsdag 2 juli 2009

Kväll och snart dax för sömn

Men innan jag går och lägger mig kände jag ett stort behov av att förändra looken på min blogg. Blev det bättre eller sämre, vad tycker ni? Tänkte själv att denna ser mer sommarfräsch ut.

Imorn är det fredag, vilket innebär att det är lördag i övermorgon och jag får sova ut ordentligt! Göttegris på mej, jag behöver sova. Somnar nästan på jobbet så illa är det. Smälter bort i denna värmen dessutom. Våra kontor är som basturum. Vi jagar skuggor varje tillfälle vi får. Tog dock en långlunch igår vilket var mysigt. Då for vi några kollegor ned till ELs sommarstuga på en ö i skärgården. Det var underbart vackert där. Vill också ha. Är inne på att köpa bil först. Mamma försöker sätta käppar i hjulet dock. Bra käppar. Hon säger att de snart ska köpa ny bil och att jag då kan ta saaben när jag behöver:) Det vore la toppen! Näpp, nu ska jag försöka sova i denna hettan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar