fredag 3 juli 2009

Vill ut och festa!

Är jättesugen på att gå ut och festa, men det är inte mina vänner. Suck. Kanske blir en kväll på Bomsta med siss ist. Inte fy skam det heller, men är grymt partysugen. Det var verkligen länge sedan jag var ute och rumlade runt, sist var när Tezz var här jue! Det var en riktigt trevlig kväll by the way, borde höra av mig till M som vi träffade den kvällen och var på efterfest hos. Han har hört av sig flera ggr men jag har inte varit hemma så vi kan ha sets och fikat eller nått ännu. Går jag ut lördag hör jag av mig innan annan kanske jag kan styra ihop nått på söndag. Vore ju kul att hålla kontakten, han var trevlig. Vänner kan man inte få för många av. På tal om vänner, mina fd kollegor numera kära vänner kommer hit om två veckor! Ska bli så grymt kul, NI ÄR SAKNADE! Jag har redan förberett aktiviteter för att visa stan från dess bästa sida. Längtar verkligen. Tänkte jag ska försöka få upp tavlor och sånt innan. Kanske få hit mina köksmöbler också? Och sängbord. Jäkla skit alltså, vänta 1½ månad på köksbord. Sanslöst. De borde kompencera mig för detta tycker jag.

Hörde förresten av Cam idag! Blev så glad när hon ringde! Hennes lille kille fyller år i helgen och ska ha kalas. Liten blir stor, det går så fort. Inte längesedan han dregglade, sov och såg ut som en söt gammal gubbe. Nu breakdansar han tydligen när han blir blyg. Människor förändras.

Kram alla!

1 kommentar:

  1. Hallå Maya...Jo partysugen är jag!! Men det blir inte så mycket party nu för tiden :) Men det tar jag igen en annan gång :) Hoppad det går bra med din lägenhet och att det där köksbordet snart kommer...

    kram kram

    SvaraRadera