tisdag 2 mars 2010

Irriterad idag

Ha egentligen ingenting av betydelse att skriva idag (som vanligt). Men jag tänkte beklaga mig lite över att jag har varit småsur och irriterad idag. Blev smittad av en grinig kollega. Var på rätt ok (om än lite stressad) humör innan jag träffade henne. Efter en kvart var det kört och jag var lättretlig som få. Tack och lov så hade jag inga mer patienter efter detta. Jag bestämde mig vid fyra att gå hem innan jag hittade någon att ösa irritationen över. Klokt va?

Väl hemma kom huvudvärken som ett brev på posten. Två ipren och ett glas c-vitamin brus senare känner jag mig någonlunda i skick igen. Nu ska jag börja tänka positivt!

Positiva saker idag:
1 Jag har spotify och lyssnar på mycket bra lovesongs á la 80-90tal.
2 Mina favoritserier har premiär denna veckan (allihop!!!)
- Desperate housewifes
-Grey´s anatomy
-True blood
-Criminal minds
3. Min kusin kommer på fredag och spenderar helgen här hos mig. Detta innebär kanske att jag får chans att älta en massa och att jag får sällskap på shopping.
4. Jag ska snart gå på min årliga dejt med Jennie P!
5. Jag har ännu inte tappat kontrollen och börjar skriva galna sms till folk som inte ska ha det
6. Min nya soffa e skitfin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar