onsdag 31 mars 2010

Påsk

Hej alla vänner! Det var verkligen länge sedan jag skrev här, men jag antar att det har varit rätt så lugnt... eller rättare sagt rätt så stressigt så det jag kan berätta här har blivit lidandet. Krypiskt. Det jag menar är att det varit mycket på jobbet så jag har lite privatliv att berätta om här nu.

Hursomhelst så har jag iaf fått mitt nya soffbord. Det passade som planerat perfekt till min nya soffa. Nu är det snart påsk och jag har tagit skärtorsdagen ledigt. Det innebär att jag nu är ledig i hela fem underbara dagar. Detta ska jag fira med att ta mig ut och fota lite imorn inför fotokursen jag börjat! Detta tänkte jag göra i skogen hemma och ta med mig U o Js hund Ebba. Sen ska jag tvätta bilen och kläder. På kvällen är det dags för kurstillfälle nr 2. Det kommer att bli kul, men jag måste erkänna att jag tycker vissa moment är svåra. På fredag ska jag gå ut med några kollegor, det tycker jag ska bli jättekul! Två av dem kommer hem till mig först på en fördrink. Lördag kanske släkt kommer och jag behöver komma ut i nattlivet och släppa alla tankar på jobb! Kanske utgången på fredag hjälper? Nä jag känner mig orutinerad, jag får skriva mer en annan dag. Kanske lägga upp några bilder från min utflykt imorgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar