onsdag 7 september 2011

Inspiration

Insperationen kan verkligen komma från oväntade håll. Har vart ute och googlat på bilder för scrapbooking efter jag gjort Siss bröllopsalbum (min och brorsans bröllopspresent). Hittade en sida från en tjej som dels är jätteduktig på scrapbooking men också på att ta foton. Jag blev så inspirerad att komma ut och fotografera med min Nikon! Blivit alltför bekväm med min Iphonekamera. Sen gjorde det inte mindre intryck på mig att hon visade upp scrapbooksidor från olika länder heller. Hon reser alltså också. Somliga människor alltså! Men jag ska snart ut och resa jag med. Tydligen har flygtiderna hem blivit ändrade...vi kommer nu hem sent på natta en söndagskväll. Tur att jag tog ledigt måndagen. Ifall någon glömt syftar jag på grabbresan jag craschar till Munchen och Oktoberfesten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar