måndag 12 september 2011

Låsning

Jag har vart och tittat på lägenhet idag. Det var en spännande upplevelse. och en snygg mäklare. Förmodligen inte far till mina barn men ändå värd en notering i detta inlägg. Det stormar ute och jag är sjuk av längtan att resa jorden runt.

Tänk San Fransisco- Las Vegas- Inkaleden i Peru- Rio de Janeiro- Queensland- Sidney- Perth- Hong Kong- strand i Thailand- hem igen.... Låter inte så tokigt va? Har jag glömt nått? Vad kan en sån resa ta att genomföra... Två månader? Tre? Vem talar med mina chefer om detta? Nån som följer med mig? Ska jag köpa lägenhet och satsa på att vara vuxen istället?

Bah, det e höst och stormar ute. Höst innebär längtan bort för min del. Jag vill alltid ha miljöombyte på hösten. Denna rastlöshet kliar i mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar