lördag 7 april 2012

Flyttplanerar

Jag har dragit med mig både Siss och brorsan ut på rekognisering på olika inrednings och tapetbutiker. Jag har lite idéer på vad jag vill ha för färger i mitt nya hem. Turkost är ganska roligt va? Och pärlemor. Rosarandigt? Det låter galet va? Men jag tror det blir bra. I tanken i alla fall. Jag får se när jag går dit igen. De jag köper lägeheten av har ju varit så otroligt generösa så att de låter mig få nyckel för tapetsering mm en månad innan inflyttning- utan att betala hyran. Så jag ska se till att handla med en bukett blommor och fikabröd till dem som ett litet tack.

Det är hur kul som helst att planera ett boende! Tänka färger och möblering! Det blir inte lika roligt att ha råd med allt man vill göra men det får ta lite tid. Så är det ju. Sen ska jag ju resa precis efter inflyttning! Ska också bli jätteroligt! Men det kräver en del planering för att få det att gå ihop.

Nä, nu ska jag påbörja min flyttpackning! Glad påsk till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar