tisdag 3 april 2012

Vet ni vad

Säljaren accepterade mitt bud. Jag kommer snart bli ägare av en bostadsrätt på det området jag siktat in mig på! Det ni. Första grejen struken på listan för i år. En ganska stor sak. Den andra saken att checka av är ju resan till Skottland. Punkt tre är ju att bli riktigt kär. Det får jag jobba på... Men fy vad kul!!! Jag ska äga mitt eget hem! Vill ni hjälpa mig med flytten är ni mycket välkomna! Lovar vara snäll och bjuda på valfri dryck och tillbehör. Har ni tycke för att tapetsera/måla är ni även för det mycket välkomna! Kanske vill ni istället vara smakråd gällande inredningsshopping är det också helt ok!

Jag pirrar hela jag! Jag ska försöka hålla mig från att shoppa för mycket innan flytt och fokusera på att flyttpacka. Men lite shopping får jag ju unna mig. Jag typ fördubblar ju min boyta:) Det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar