onsdag 13 januari 2010

Andra försöket!

Hej hopp,
nu har jag anmält mig till fotokurs på medborgarskolan. Förhoppningsvis till systemkamerakursen denna gången:) Ser fram emot det riktigt mycket. Ska bli kul att lära mig på riktigt! En del vilketfall, det är ju en nybörjarkurs. Sen får man väl lära sig på egen hand efter det och praktisera! Åh, så kul!

Har haft en lång vecka på jobbet, och det är bara onsdag! Men har haft en bra vecka, trots att jag tydligen stängde av hjärnan innan jul och gjort en del fantombokningar samt dubbelbokningar. Men det börjar ordna till sig! Samtidigt så har jag fått mycket cred av mina kollegor. Skönt att få ordentligt stöd i krisiga situationer. Känns på många sätt som en stor disfunktionell familj nu. Vi härjar, kramas och klagar... med glimten i ögat. Vi ställer upp för varann på många sätt. Och jobbar gör vi också såklart. Funderar på om jag ska försöka dra ihop någonting för mitt ena arbetslag, vore kul att bättra på sammanhållningen!

Näpp, nu ska jag göra någonting. Ha det gott!

1 kommentar:

  1. åh så kul för dig det där med kamera kursen.
    tuppen upp... högt upp. du kanske kan lära mig att ta vanliga kort... he he... alla kort är juh nästan bara att kansta. Så härligt att det går bra för dig på jobbet. så ska det va om man ska kunna stanna.
    Hoppas att vi kan träffas snart.
    Henrik tjatar om att åka till momo och oa. så vi får nog ta oss en tur snart. skulle va kul med en kväll på stan då.
    kram kram tezz

    SvaraRadera