onsdag 1 februari 2012

Facebook-Fri-Februari

Varför detta beslut? Det undrar jag också. Men iom att jag nu är intresserad av att logga in och kolla alla stutusuppdateringar så säger det sig egentligen själv. Jag spenderar på tok för mycket energi på det. Jag gjorde en tidsinventering och insåg vad mycket tid som går åt framför datorn varje dag. Hemskt! Data vid jobbet och data hemma. Datoranvändandet vid jobbet kan jag inte göra så mycket med, men datoranvändandet hemma går att korrigera. Mest tid spenderas på Facebook. Så därav detta beslut.

Så för att få reda på vad som händer i mitt liv får man antingen ringa, smsa, bjuda mig på fika eller så. Tycker man att det är för omodernt kan man ju alltid logga in här:) Jag tror att jag kommer spendera en del tid här då skrivande gör mig glad. Det var dessutom kul att styla om lite i designen. Lite piffigare va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar