söndag 19 februari 2012

Jag brukade vara rolig

Det är så roligt att läsa gamla dagböcker och anteckningar! Jag var riktigt rolig som tonåring. Några citat:

Familjesemester på Bornholm 98. Damen vi hyr av ska lämna oss efter att ha hälsat oss välkomna efter en lång bilresa dit.
"Hon ska gå nu, hon önskar oss en lång och djup sömn (vill hon att vi ska dö?)"

Är på sjön och har lagt till vid en ö med brorsan, Eriksson, Klas och Siss. Klas har tidigare skjutit med vattenpistol på oss tjejer och gjort oss så förbannade som bara 14-åringar kan bli.
"Johan och Johan kastar freesbee medan Klas leker ubåt i vattnet, jag och Siss sitter här och väntar på att Klas ska mogna te sig. Jag vill hem!"

2001
"Han hade genomvaxat, halvlångt hår. Snygg kropp. Han hette Ola. Medan Sandra och Toni dansade skämtade jag och Ola vidare. Han tyckte att jag var en kaxig Karlstatjej och jag tyckte att han var en Torsbybo med hybris..." "...Toni hamnar brevid mig och tar ikring mig. Ola hamnade brevid Sandra men springer över till min sida. Då smittade hybrisen Maya:)"

2003 (Irlandsresan)
"Sen åkte vi hem i taxi med en 22 årig förare som jag blev lite för närgången med i diskussioner. Schötta började prata om sex och dildos. Om Schöttas Mr Dick och spanking. Jag blundade och började massera mina tinningar varpå taxichauffören frågar hur det är. Jag förklarar att jag försöker få bort bilden av Schötta som ger mig smisk med Mr Dick. Han garvar. Sedan kommer grodan -hör på detta. -Alltså bilden av Schötta då... hm... hur ser du ut i läderbyxor och en Mr Dick i handen"?
Det tåls att nämna att killen som körde rodnade nått hiskeligt och taxin körde vilse på väg hem. Resan som brukar ta 15- 20 min tog 40 min.

Historierna blir bara värre och värre så det är nog bäst att jag inte citerar mer här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar