onsdag 11 september 2013

NWT

Djurskyddet ringde idag och vill följa upp hur det går med raringarna.





Jag berättade såklart och skröt över dem och deras framsteg som alltid! När jag berättade om Emil och att främlingar får klappa honom blev hon chockad men jätteglad! De hade nästan gett upp på hans ointresse för oss tvåbenta och tänkte honom som stallkatt! För mig är det overkligt då han är den som alltid hälsar, pratar och ska gosa först. Där ser man. Hon undrade om jag ville bli intervjuad av NWT då de söker en solskenshistoria. Tackade nej! Kul om någon annans historia blir berättad då mina raringar blir med i kalendern. Men kul att bli tillfrågad! Gör gärna reklam för djurskyddet och deras jobb på annat vis. Här till exempel!


Nu till annat! Jag rapporterar idag från min nya IPhone 5 då min 4a var med om en olycka. Tappade den i en stentrappa! 1 månad innan 5s släpps... Jaja! Jag är nöjd hittills ändå:-)


Har Förövrigt varit på en kanonkonferens i veckan! Om barnens rätt på rätt sätt! Har nätverkat med kollegor och politiker och sett b la min namne föreläsa. Hon hade sett mitt namn på anmälningslistan och noterat det:-) kul! Har fått många goda idéer! Ska bli spännande att arbeta vidare med barnens rätt!

//kram M!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar