onsdag 22 april 2009

En vecka kvar till jag slutar på jobbet

Sanslöst. Tiden går så himla fort, nu har jag jobbat i kommunen 7 ½ månad. Jag har trivts fruktansvärt bra. Lite moloket och seperationsångestaktigt. Speciellt nu när jag har varit sjuk så länge. Hinner som inte med att vänja mig vid tanken. Mår iaf bättre nu, så pass bra att jag ska jobba imorgon. Det e bra. Och inte smittar jag längre då heller vilket säkert K som jag delar rum med är tacksam för. Ska dock ta det lugnt så att förkylningen inte startar om en tredje gång.

Nästa vecka väntar jag svar om värmlandsjobb. Jag litar på att ni håller tummarna för mig!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Såå klart vi håller tummarna för dig!! Och vad kul att du kommer hem :) men förstår om du tycker det är drygt att flytta och sluta efter en sådan lång tid.
    Själv är jag hemma och är sjukskriven pga yrsel och lågt blodtryck! Väntar in helgen känns mer ok att vara ledig då :)

    puss och krma och krya på dig!!

    //Linda

    SvaraRadera