söndag 2 augusti 2009

Lite bilder från fiskesemestern

Söta Zara är en rekti båthund
Sara badar och plaskar runt


Sjöfiske

Ifrånlagt spö med fjäril på efter
X antal timmar utan ett hugg
i ädelfisktjärnen.... TMB, men fin natur

L8as torp




Vi har kommit överens om i gänget att vi ska kalla det "tjejresa" nästa år. Jag kan kalla det fotoresa:) Många timmars fiske inte ett napp men dock ca 150 bilder. Är slut i kroppen och trött nu så jag orkar inte skriva idag. Men jag tänkte jag kan dela med mig av lite bilder från min "fotosemester".

1 kommentar:

  1. Hallå!

    Ni verkar haft en underbar semester och härliga bilder...Synd att Ni inte fick så mycket fisk:)

    Potatissalladen är egentligen Cams recept som jag snott :)

    Men det är :

    Färskpotatis
    fetaost( smul bar)
    olivolja
    rödlök
    persilja
    ruccola
    salt och peppar

    Tack för fikat i går :)

    kram kram linda

    SvaraRadera