fredag 28 augusti 2009

Tacksamhet


Björn Starrin alias Pölsa, dök upp på upptaktsdagarna i jobbet. Fruktansvärt kloka ord och underbar humor. Fan vad han är bra. Häftigt att se honom föreläsa. Rekomenderar det varmt, vet dock inte om det bara var ett avtalat uppdykande eller om han föreläser annars också. Ville bara nämna det här, blev väldigt upplyft.


Förövrigt så var resten min jobbvecka varit bra också! Hade handledning idag som gav mig många uppenbarelser och tankeställare. Efter handledningen så käkade jag och min mentor lunch ute. Min mentor är underbar, är så grymt imponerad av hennes kloka ord och stora hjärta. Verkligen en förebild.


Hoppas att helgen fortsätter i samma goda anda. Det tror jag nog om nu inte förskylningen jag bär runt på bryter ut. Ikväll så ska jag träffa Jennie P och imorgon åker familjen till stugan om vädret är någolunda fint. Jag känner mig otroligt inspirerad av människor i min omgivning nu.


Hoppas allt är bra med er därute! Nu ska jag göra mig fin för min dejt med Jennie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar