söndag 21 februari 2010

Bokat biljetter!!!

Glömde ju berätta den goda nyheten! Jag såg en helsidesannons i Aftonbladet igår om Sonisphere! Det jag såg var alltså att Iron maiden kommer till Sverige! Jag tänkte inte mycket mer än så innan jag bokade biljetterna. Bokade två ifall någon vill följa med? Alice Cooper ska spela han med:) Ska bli sjuk kul! Alla band är inte bokade ännu men det kommer säkert fler toppenartister! Slayer är också bokade förresten. Jag erbjöd Jey min andra biljett! Hon ska tänka över det. Tar gärna emot intresseanmälningar ifall hon inte kan.

Ser fram emot det så otroligt mycket! Har ju velat se Iron maiden hur länge som helst men alltid varit för sent ute för att köpa biljetter. Nu e det iaf bokat! 7 aug kommer jag till Stockholm igen (om inte tidigare)!

PS! Om någon hör ryktas om att U2 kommer till Sverige igen hör gärna av er genast! Och följ gärna med:)

2 kommentarer:

  1. Om ingen hänger på till Sonisphere så har du en frivillig här! :-D

    SvaraRadera
  2. Jey har backat, men Lotta står som nr två:) Vore jättekul om du följer med! Hör av mig om Lotta inte kan!

    SvaraRadera