tisdag 16 februari 2010

Sjukdag

Efter min migränhelg så gick jag bara på arbetslaget igår. Detta pga av att jag missat så många av dem den senaste tiden och jag inte hade samvete att missa mer. Idag så har jag iaf sjukskrivit mig. Jag har fortfarande en del av molande huvudvärken kvar och har en svullen känsla kvar i huvudet. Begynnande förskylning? Hur som helst så ska jag sova mycket idag och försöka kurera mig så gott jag kan. För mycket som händer på jobbet nu egentligen för att jag ska ha tid att vara sjuk. Kanske är därför jag är sjuk...stress? Det är tur jag har ett roligt jobb så jag pallar med:)

Tänkte lägga upp några bilder på Novalies dop som vi var på för några veckor sedan. Jag lovade att dela med mig av bilderna till mamma Linda, så hör gärna av dig om du vill ha dem. Sen har jag lovat bjuda hem er också, det har jag inte glömt! Jag hör av mig!






1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren!
    Ja jag är verkligen jätteglad att jag fick gå, velat ha den utbildningen länge! Får hoppas du får möjlighet att gå den med framöver =)
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera