onsdag 7 juli 2010

Semesterplanering

Hej hopp alla glada!

Jag uthärdar den sista veckan innan semester med något sånär gott mod. Vill egentligen inte kliva upp när klockan ringer, vill inte heller gå och lägga mig i tid. Men jag försöker. Att snooza i 45 minuter har blivit standard, vilket innebär att jag får börja dagen på högvarv för att komma bara några få minuter för sent till jobbet varje dag. Det gillar jag inte. Men jag kan liksom inte förmå mig att kliva upp ur sängen. Hemskt trött på jobbet med. Har jag tur pignar jag till efter 10-fikat. Lite orolig för min lidande flex då jag slutar sista aug och kanske får slita rätt ont för att komma på +/- 0.

Jag och G ska planera lite semester ihop! Tro det eller ej så siktar vi på min stuga, vilket vore både bra och dåligt. Bra för det e ju alltid bra i stugan! Men dåligt för att man lixom inte kan låta bli att vara sunkig där då vi inte har rinnande vatten. Men man får väl ta det för vad det är. Vore hur som helst toppen att ses igen. Sen har jag och Siss bokat rum på kusten så vi tar en lite roadtrip till Hovenästet och stannar över natten. Ska bli fett nice! Längesedan jag var på kusten och det känns så otroligt roligt!

På onsdagen då jag börjar min semester ska jag följa med mamma och pappa på roadtrip. Vi ska åka till Lilla Edet och hälsa på mammas kusin sen vidare till Ullared och sova där. Dagen efter stannar vi till i Lidköping och hälsar på min morbror och mina kusiner. Ska bli väldigt kul!

Jag hoppas såklart även på att få Sthlms besök från mina fd kollegor och min Guru. Saknar dem! om det skiter sig med att de kommer så kommer jag ju i alla fall till Stockholm i augusti för att gå på Sonisphere! Så kul att äntligen få se Iron maiden Live! Det känns som om jag har en spännande tid framför mig och jag kommer göra allt jag kan för att njuta av den så mycket jag kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar