söndag 18 juli 2010

Sommarsemester!

Har det rätt bra nu. Mina orosmoln finns kvar men jag har bestämt mig för att blåsa bort dem denna veckan i alla fall. Imorn ska jag åka till Hovenäset med siss. Ska bli så mysigt att ta en liten roadtrip ihop! Sen fick jag fler glädjande besked idag! Min guru tar sig ned till Karlstad i veckan för att hälsa på mig i hela 4 underbara dagar! Jag ser verkligen fram mot att träffa henne igen och för att få lite andlig vägledning. Detta kan vara välbehövligt inför domen som faller vecka 30.

Har förövrigt sett ett intressant jobb på platsbanken som jag hoppas på. Hoppas vilketfall på att jag ska få gå på intervju! Förstår inte riktigt vad jobbet går ut på men av det jag läst så verkar det spännande men behöver få veta mer, så en intervju vore verkligen inte fel.

Nepp, nu blir det sängen så jag orkar köra imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar