lördag 21 augusti 2010

Full fart, förkylning och förhalande

Ídag har jag mycket att göra. Jag själv har helt valt detta så jag kan absolut inte klaga på någon annan. Men jag måste erkänna att jag är rätt mör i kroppen av denna förkylningen som jag går och bär på. Men det kan inte hjälpas. Idag är det så att det måste städas! Råttorna flyttar snart in annars. Sen har jag flera stora påsar med källsortering som måste iväg.

Jag har ett sånt sug efter att shoppa nya höstkläder men innan jag kan tillåta mig detta så måste jag rensa mina graderober. Bara det är ett mastodontprojekt. Kanske borde gå igenom mina skor också.

Jag har lovat att hälsa på hemma hos Siss idag också. Glömde mina glasögon hos henne så det är nog bra om jag tar mig dit ett tag. Sen kanske lite shopping?
Jag sko nog skriva ett CV också.Idag eller imorn, i helgen MÅSTE det göras. Jag har tre referenser från jöbbe så det ska nog gå bra:). Men jag fick reda på att en mer erfaren vikariekollega också håller på att söka massa jobb nu. Antar att det kommer att bli en hård konkurrens. Men man måste ju in i matchen iaf!

Nä, nu har jag förhalat tillräckligt! Mot dammsugaren!

Eller en kopp kaffe först kanske..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar