tisdag 24 augusti 2010

London i Oktober!

Wiho! Nu har vi bokat vår resa! Ska bli så otroligt kul! Jag och Humlan ska ut på äventyr! Det ska bli roligt att ta en resa med härliga Humlan och lära känna varann bättre! Så kul att få vandra runt på Londons gator och fotografera samt se alla sevärdheter! Det verkar som om vi har samma förväntningar på vad vi ska hitta på vilket är perfekt! Med andra ord: pints, pubs, promenads and Photos! Vi fick ett helt ok pris för tre nätter i Kensington på ett 3 stjärnigt hotell. Det verkar rätt schysst! Jag ser verkligen fram emot det!

Åh! En annan sak! Jag har beställt en Iphone 4 nu. Jag kommer hålla mig till 3 men få lite billigare abonnemang. Inte lika bra som halebop men jag får väl finna mig i det för att slippa betala av resterande abonemangstiden.

Exakt en vecka kvar till jag slutar på jobbet. Känns trist. Jag är sjuk och missar viktig tid på jobbet. Surt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar