måndag 9 maj 2011

Pissdag

Jag har haft en pissdag. En megapissdag. Som blev till en pisskväll. Har skrivit detta inlägg flera gånger nu men så har mitt Internet börjat krångla så det försvann hela tiden. Roten till min dåliga dag tror jag beror på dålig sömn- i kombination med ett dåligt möte som jag misshandlar mig själv över. Jag antar att det är just de mötena som man lär sig mest av men det är rätt jobbigt just när de äger rum. Jag ska försöka tänka mer positivt… vet ju att det ger sig och att känslor för det mesta är flyktiga. Ska sluta lasta av mig här och försöka göra mig glad istället. Lägger upp en bild på någon som gör mig glad så kanske känslan lägger sig lite.

Måste passa på att hälsa till Humlan! Jättekul att du började blogga igen, gumman! Dina bilder var jättefina och jag tror minsann att jag blev inspirerad att ladda batterierna till min kamera och komma igång jag med. Kanske t om läsa på mina gamla kurspapper!

Tack Siss för två fina helger efter en hel månad utan att ens ha sett varann! Du är en ängel som fixar och donar och alltid är gästvänlig! En jäkel på att laga lasagne dessutom! Tutbingo en tredje helg i rad?

1 kommentar: