söndag 22 maj 2011

Söndag

Frisbeegolfen var jättekul! Detta måste vi göra om! Jag tror jag lyckades hooka både Jonas och Jessica så jag kanske får sällskap i framtiden också:) Vi hann inte klart hela banan innan centrat stängde så vi var tvugna att lämna tillbaka frisbee. Lite synd att de stänger redan klockan fyra på helgerna. Under veckodagarna har jag för mig stängningstiden var nio. Jag passade på att köpa en frisbee på vägen hem så man inte behöver begränsa sin tid på banan. Ojoj vad kul det är. Jag blir som en barnunge ute i skogen. Kul att leka! Nästa gång kanske jag ska ta med mig kaffe och dryck i bilen så man kan ta sig en halvtidspaus.

Det blev inga skogspromenader med Ebba då hennes husse och matte tagit med henne till norrland på semester. Men jag passade på att träna på föräldrarnas orbi-trec igår. Det var tungt att inse vad dålig kondition jag har. Men å andra sidan, nu kan jag bara bli bättre! Lite Wii-fit yoga idag för att mjuka upp musklerna innan jag hittar på nå annat å göra. Ha en skön söndag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar