tisdag 23 juni 2009

Åhh!

3:e inlägget idag! Missat "Morden i midsummer", men å andra sidan så har jag lyckats installera en räknare i min blogg! Den lilla rosa saken uppe i högra hörnet! Ska bli kul att se hur trafiken ser ut här. Har varit lite fundersam då jag förstått att det återigen har krånglat med kommentarsfunktionen. Nu ska jag ha fixat det med, så det är fritt fram att kommentera för alla igen! Oj, vad jag känner mig tekniskt kunnig! Helt underbar känsla. Ytterst ovanligt!

Ha det gott allihop!

PS! BOJKOTTA RJ MÖBLER!

1 kommentar:

  1. Testar & ser om det är lättare med kommentarsinlägg här nu...

    Kul att höra att det är bra med dig. Skojigt med födelsedagsfester! Snart kommer jag och Avi till dig! Ska bli så skojigt! *längtar*

    Vi får höras av snart, men det känns lite svårt just nu för på jobbet jobbar jag (tro´t eller ej) och hemma känns det som jag sällan är nu för tiden. Och ingen mobil har jag ju nu heller... :D Hoppas få tillbaka min mobil i slutet av veckan, annars får jag köpa en ny i helgen... *suck*

    MASSOR AV KRAMAR! //Humlan

    SvaraRadera