onsdag 10 juni 2009

Sover för dåligt!

"Jag är trött jag är trött jag är trött" nynnar jag konstant för mig själv inne i huvudet. Med pappas röst. Han brukade sjunga det för mig när jag var liten och skulle sova. Konstigt hur det funkar det där med minne. Minnet sjunger för mig. Sover för sent på nätterna och vaknar för tidigt. Eller så är det kanske så att jag behöver ha lite semester. jag ska försöka få kompledigt den 18e juni så jag får fyraledigt. Skulle va skönt med en halv semestervecka.

Kommer bli en stressig sista del av veckan. Imorn ska jag cykla till Hammarö efter jobbet och gratta Schöttas styvson till studenten sen cykla hem till föräldrarna. Sen hoppas jag att jag och cykeln får skjuts hem av en snäll förälder med bil. På fredag ska jag också till öa efter jobbet med två veckorstvätt och köra några maskiner så jag har rena kläder nästa vecka innan jag åker till Linda på vegetarisk afton. Räknar återigen med skjuts hem till stan igen. Lördag morgon ska vi upp tidigt för att fara ned till Lidköping och gratta 25åriga kusin Kristin. Ska hålla utsikt efter vår försöksperson "G", han med minnet (bli inte förtvivlade om ni inte hänger med. Detta är höjden av internhumor).Sen på sndag hoppas jag att vi inte är allt för bakis då vi ska köra hem i tid, brorsan ska ju hem till sig vilket är halvvägs till norrland. Sen är det måndag igen. Pust. Sovandet får jag ta nästa vecka tror jag. Jag ska vara kattvakt då. Mamma och pappa ska fira midsommar hos brorsan. Då ska jag sova ut, och sova lääääänge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar