tisdag 23 juni 2009

Uppdatering

Hej hopp! Det var ett tag sedan jag skrev så jag har lite uppdateringar. Har varit på två födelsedagskallas! Förra veckan på Lindahs 30års kalas! Jättetrevligt! Denna Lindah kan verkligen laga mat och ställa till med mys. Vi satt i trädgården i ett partytält och åt och drack gott hela midsommarkvällen, eller de flesta utom jag. Jag började bli genomförskyld och fick ge mig hem i duggandet redan halv tio. Dagen efter var jag en slagen hjälte. Men tack så jättemycket för en fin kväll!

På kusinens 25års kalas så for jag och min bror som bekant ned till Lidköping. De hade abbonerat Spiken, ett jättemysigt ställe nära vatten. Vi lekte lekar åt god mat och drack en aning för mycket hrmpf... Jag skulle köra dagen efter så mitt drickande upphörde vid midnatt vilket var tur. Min bror var i full gas och hade det väldigt kul! Det var otroligt kul att se honom på pickalurven, det har jag nog inte gjort förr, vilket fall inte på ett bra tag. Träffade massor av nya människor! En del vill jag träffa igen! Mina kusiner har bra vänner. Vi sov över hos Magnus (min andre kusin) och hans flickvän. Ännu en lyckad helg!

Det känns som om det skulle vara skönt att vara hemma i Karlstad en helg snart, men när sånna här kanonerbjudanden kan man inte neka till. Även ifall min lägenhet blir lidande... Denna helgen ska jag till stugan! Åh som jag har längtat! Det pirrar i magen bara jag tänker på det... Rekreation!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar