söndag 7 juni 2009

Sommarsöndag!

Hej hopp alla glada!

Idag har vi sjösatt båten! Så kul, nu kan jag och tjejerna åka ut och fiska på sjön till veckan! Återigen haft en bra helg! Brorsan har varit hemma i stan och vi har fått ordning ännu mer i min lägenhet. Nu är det städat och rent! Nästan alla kartonger är borta och det enda som fattas just nu är köksmöblerna jag har beställt och sängbord! Det rusar fram med stormsteg här. Tyvärr har det drabbat mina fisketurer men jag har fått prioritera till vissa vänners förtret men snart finns det utrymme för fiske igen. Igår hade vi dessutom en kul spelkväll med bror och Micke! Enda trista var en bittergranne som inte uppskattade vår singstar deltävling. Hon kom och klagade redan klockan åtta, bitterfitta!

Jag och min bror har idag handlat paket, ska bli kul att se vad kusinerna tycker. En fyller 30 och en annan fyller 25. Nästa helg ska vi på 25års kallas i Lidköping! Ska bli så otroligt kul att träffa dem igen och se hur de bor. Sen har jag minsann för mig att vi skulle ha vegetarisk afton hemma hos Linda på fredagen där också om jag inte virrat ihop mig totalt.

Nä nu ska jag gå och göra iordning lite mysfika, Mickis och David kommer förbi en stund ikväll och tittar på lägenheten.

1 kommentar:

  1. DETTA är en Pirra... :-D http://www.smartstep.se/shopimages/383957/f.jpg

    Kram på dig gumman!

    SvaraRadera