lördag 15 januari 2011

Planerande

Denna dagen har gått i planerandets tecken. Lotta smått panikslagen ringde förrut och beordrade hem mig till sina föräldrar. Hon planerar massor och vill ha hjälp. Jag strukturerarde upp det hela med långa listor och "tänk på". Det var ena kalaset. Det andra kalaset är min brors som snart uppnår den ytterst beundransvärda åldern 30. Han ska ha ett ganska litet kalas tack och lov. Han bjuder bara sina närmsta vänner och släktingar. Men jag vet inte riktigt hur han tänker men jag hoppas han har koll på läget så det inte blir så att det dagen innan inte blir massa "just det jag tänkte inte på det...Fixar du det syrran". Gammal kompis ringde idag och bjöd in mig på ljusparty. Om jag ville får jag ta med mig fler (läs fixa mer kunder). Vet inte om det e så att jag har tid tyvärr. Eller ekonomi att handla ljus. När blev jag utnämnd partyplanner? Borde jag ta betalt för det kanske? Ny karriär nu när den gamla snart tar slut? Skriv en kommentar här för att anlita mig. Maya fixar steken!

...Annars får jag börja plannera ljuspartyn jag med kanske?

2 kommentarer: