söndag 30 januari 2011

Söndag

Och min mammas födelsedag! Var hemma och firade henne och gav henne en bukett, hann inte med att inhandla presenten jag sett ut. Får göra det i veckan. Mamma tror jag har handlat nått på internet bara för det blev sent. Tror hon glömde bort att hennes dotter är en slarvig tidsoptimist. Jag skulle bara ned på stan och köpa presentkort på ansiktsbehnadling och massage men pga bakfylla orkade jag mig inte ut innan de stängt. Marginal 20 min. Jag var rätt bestört över att ha gått hela vägen i onödan. Men det var nog ändå gott för själen.

En annan sak som var god för själen var att min pärla klarade besiktningen utan anmärkning! Jag var så lycklig. Kände mig en aning patetisk då jag ger den pep-talk under hela resan dit. Men jag ångrade ingenting då det faktiskt hjälpte! Säg nu ingenting annat. Vi kan kommunicera jag och pärlan. Idag berättade den t ex att den ville ha spolarvätska.

Hoho, hittade visst lite kort tagna från toaletten på krogen i fredags. Varför fota sig själv just där? Var nog i ganska bra form då detta var typ den enda bilden då jag lyckades hålla ögonen öppna. Generös som jag är så delar jag med mig. Var förövrigt en mycket trevlig kväll, tack för det Jonas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar